Friday, May 27, 2011

about this . . . =.='




yaw peeps !
Assalamualaikum ;)
sihat kah ? :D

actually yuna nak cerita sikit kt korg semua pasal apa yg berlaku sepanjang minggu nie .
first thing first , korg ade dgr kan pasal blog yg kutuk Islam tuu ? yunaa dpt tahu pun dr abang yunaa . erghh . tension gia sbb tak dpt bukak link tuu *sobs* :’) then time yunaa ber-blogwalking kt satu blog tuu *sorry dude , wa lupa blog lu* >.< yunaa nampak link tuu dan sepantas kilat yuna klik *ayat gempak jap* :p bila dpt jea tgk blog tu , I was like ‘YA ALLAH , TERUKNYA ORANG NIE !’ sedih teramat sangat . marah jangan cakap lahh kan . teruk teruk yunaa pun tak pernah kutuk agama suci nie . memang bengang sangat sampai rasa nak tikam jea owner blog tersebut -.-‘ heyy manusia ! perlu kea kau kutuk agama aku ? kau mengaku kau Islam tapi kau kutuk Islam , kau kutuk Allah S.W.T , kutuk Rasullulah S.A.W . why ? perlu kea kau buat macam tu ? Ya Allah , yunaa harap dia dapat balasan yg setimpal dan secepat mungkin .

okay , habis bab wajib yg yunaa nak cerita kat korg . second is bab bab peniaga nie . chopp ! perlu diingatkan kt korg yg yuna bukan seorang peniaga tapi  seorang pengguna yg tak puas hati =.= kalau nak diikutkan , memang yunaa selalu lepak kt tempat tuu every single day kalau takde hal . yunaa dah perasan benda nie dah lama , tapi yunaa biarkan jea . tak sangka pulak orang lain perasan benda nie . first yg yunaa tak puas hati is KENAPA KAU KENA BELA KUCING KAT PREMIS KAU ? tau lahh kucing comel , manja and etc . but perlu kea ? kotor tau takk . ade satu kes tuu , sorg bdk kecil dlm lingkungan 4 – 6 tahun , tetibe meraung time makan . sbb ? sbb kucing yg konon nye manja tuu kacau dia . hello , kesian tau budak tu ! dan yang paling tak puas hati ialah TAK PERNAH NAK DATANG AMBIL ORDER . dude , gua panas betul ngn orang mcm KAU . aku tahu lahh aku ngn kawan aku bawak at least RM 2 . hello , at least ktorg bayar kau ! takde pulak ktorg demand mcm mcm kt kau . hari tu time yunaa baru balik jalan kaki from school , dea boleh pulak buat selamba jea buat kerja dia . weii , gua tunggu lama kott . haram J jea ! last last yunaa bengang and makan pun tanpa air . dude , kalau gua tercekik time makan tuu , memang gua cekik lu balik . MANA BELAJAR PELANGGAN DATANG KAT KAU ? aku tak rugi pape pun kalau tak order sbb aku tak perlu byr lebih . tapi aku kesian kan kau ! dah lahh aku regular customer . memang sentap ahh kan . tolong ahh , nak ikut kan hati , memang taknak tunjuk muka dahh . tapi , kt situ lahh yunaa selalu lepak :’)

take care yaw .




YunaOhhYuna

No comments:

Post a Comment